은빛세상의 캠핑과 여행

Tennessee Waltz-Chie Ayado 본문

음악감상

Tennessee Waltz-Chie Ayado

은빛세상 2009. 12. 1. 00:20

Tennessee Waltz - Chie Ayado(jazz)

 

 

I was dancing with my darling
나의 사랑 하는 사람과 함께

To the Tennessee Waltz
테네시 월츠에 맞추어 춤을 추고있었지

When an old friend I happened to see
그때 우연히 옛 친구를 만나

I introduced her to my loved one 
나는 사랑스런 그이를 소개했죠

And while they were dancing
그리고 그들은 월츠를 추었어요

My friend stole my sweetheart from me
내 친구는 나의 애인을 빼앗아 갔어요


I remember the night
나는 그 밤을 기억 해요

And the Tennessee Waltz
그리고 테네스왈츠를

Now I know just how much I have lost
나는 얼마나 많은 사람을 잃었던가

Yes, I lost my little darling
그날밤 나는 나의 귀여운 연인을 잃었지요

The night they were playing
그 밤 사람은 춤추고 있었고

The beautiful Tennessee Waltz
아름다운 테네츠 왈츠가 연주되고 있었죠

 

 

6

 

'음악감상' 카테고리의 다른 글

비오는 거리 - 이승훈  (0) 2010.01.27
Somewhere over the rainbow/What a wonderful world  (0) 2009.12.27
Rain-Trubrot  (0) 2009.11.29
Spanish Harlem- Rebecca Pidgeon  (0) 2009.11.29
찻잔 - 노고지리  (0) 2009.11.27
Comments